Tuesday, October 6, 2009

Antara keindahan besi...BESI KHURSANI

Hari ini terasa seronok kerana barang-barang yang dicari oleh para sahabat sudah selamat sampai di rumah. Barang-barang yang di order adalah seperti kayu tas (siap dikapit jantan betina), batu delima merekah, batu serai dan lain-lain lagi. Baru-baru ni sahabat saya dapat besi khursani jadi dia bertanya kepada saya seandainya ada orang yang mencari akan ia. Tetapi buat masa ni ada seorang rakan sudah mula merisik-risik berkenaan besi khursani ni. Di bawah ini saya akan sertakan gambar yang telah diberikan oleh sahabat saya. Tengoklah dan beleklah........

Ini salah satu jenis besi khursani kuning ia seakan warna keemasan. Sebelum ini saya hanya melihat yang bewarna kelabu atau lebih dikenali sebagai khursani putih.
Kedua-duanya mempunyai perbezaan yang terang perbezaannya adalah dari segi warna dan juga pendapat khasiat yang dijadikan keatasnya jua berbeza. Oh! baik juga saya sertakan gambar bagi khursani putih biar para sahabat saya dapat melihat.

Inilah ia contoh besi khursani putih yang telah dibuat tapaknya. Maaf ya para sahabat kerana gambarnya tidak berapa terang. gambar ini dirakamkan oleh sahabat saya. Antara khasiat dari pengalaman atau cerita orang bahawa batu ini dengan izin-NYA dapat melancarkan peredaran darah dan ada juga pendekar menggunakannya untuk tujuan-tujuan tertentu. Cuma bagi saya ini semua dengan izin ALLAH jadi bagi yang terasa perbezaan atau kesan ia semuanya dengan ketentuan ILLAHI. Bagi kepada sesiapa ingin mempunyai atau pencari bagi besi-besi ini bolehlah terus menelefon atau sms sahaja saya di talian +60197972705. Saya akan cuba sedaya upaya melayan setiap panggilan atau mesej yang dihantarkan dan jangan malu atau segan

No comments:

Post a Comment